Vrijdag 8 september 2017 - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 8 september 2017 - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 8 september 2017

Blijf op de hoogte en volg Gerda

08 September 2017 | Spanje, Zarautz

Vanmiddag rond half vier konden we opgelucht ademhalen, iedereen is in goede conditie op deze camping gearriveerd!
Om vijf uur op deze zonnige dag hebben we met bubbels elkaar een goede reis gewenst!!
Gerda heeft nog wat huishoudelijke mededelingen te melden en Henk heeft de bustijden opgenoemd, portrettengalerijen zijn uitgedeeld, plattegronden van Zarautz en het programma van morgen werd rondgedeeld.
We hebben gezellig gekletst onder het genot van drankjes en hapjes, het was lekker weer en zo rond half acht vertrokken de reisgenoten naar hun camper.
We duimen voor geen regen morgen, dat zou zo jammer zijn, van alle moeite van de feestelingen en natuurlijk ook van ons!

Gedichtje van de dag:

Na in juli de kennismaking in Het Lierderholt te hebben bezocht,
beginnen we in sept. aan deze “van kust tot kust” tocht.
Op allerlei tijden en via allerlei wegen,
komen we elkaar op 8 sept. in Zarautz weer tegen.
Iedereen komt zonder problemen aan
en kan op deze Gran-camping heerlijk staan.
Om vijf uur, met een sprankelend drankje, wat ons bekoort,
hebben we buiten, een klein welkomstwoord.
De leiding wil ook nog wat informatie kwijt:
een eerste briefing is hier voor de duidelijkheid:
Omdat we in Baskenland vertoeven
gaan we even de pintxos proeven,
En onder het genot van een enkel glas wijn,
Verandert de sfeer in uiterst fijn.

• 08 September 2017 - 22:13

Jo En Nellie Peijnenburg:

Beste Ton Gerda Judith Henk

We hebben genoten van de hernieuwde kennismaking,het was heel gezellig.
    We vinden dat jullie erg goed je best gedaan hebben.

• 08 September 2017 - 22:30

Sjef En Gerda Cordewener :

Daar sluiten wij ons helemaal bij aan. Lekkere tapas bij een goed glaasje wijn of bier.