Maandag 25 september 2017 - Reisverslag uit Vilanova i la Geltrú, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Maandag 25 september 2017 - Reisverslag uit Vilanova i la Geltrú, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Maandag 25 september 2017

Blijf op de hoogte en volg Gerda

25 September 2017 | Spanje, Vilanova i la Geltrú

Vannacht is het een klamme nacht en ook de ochtend was warm en benauwd, iedereen is vrij om te doen waar hij zin in heeft…….Het merendeel van de reisgenoten kozen voor een bus- of fietstocht naar het kustplaatsje Vilanova i la Geltrui. Ook enkele wandelaars kozen hiervoor. Spanjaarden eten ook ’s middags een warme maaltijd, dus we doen gezellig mee! De terrassen lokken en de temperatuur was prima, een heerlijke zeewind,niet zo benauwd als vanmorgen op de camping. En de sangria smaakte prima……
Op de camping hangt een gezellige sfeer, ruw verstoord door onweer rond acht uur met regenbuien gepaard.
Morgen gaan we naar de laatste camping in Pineda de Mar, en men kan er voor kiezen met de kabelbaan naar het klooster van Montserrat te gaan…..

Gedicht van de dag:
Een dagje invullen naar eigen idee
Daarin doen we allemaal graag mee.
Wat wassen, lezen, wat je ook verzint,
Wandelen, fietsen, gewoon wat je leuk vindt.
Vilanova i la Geltru wordt ook bezocht:
de laatste souvenirs worden gekocht.
Na het eten moeten we snel opruimen gaan,
want ineens komt er een onweersbui aan.

• 26 September 2017 - 09:12

Nico En Joke Beukers:

Ha Ton en Gerda,

Wat is het weer een interessante reis, zoveel gezien en meegemaakt! Jullie boffen ook dikwijls, we verwachten trouwens niet anders! Geniet nog even van al het moois en het lekkere weer.
    'n Vriendin van mij loopt op het ogenblik naar Santiago, maar ik zag haar niet op je foto's...haha
    Nog 'n fijne reis en veilige thuiskomst. Bedankt voor je interessante dagboek.