Donderdag 21 september 2017 - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Donderdag 21 september 2017 - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Donderdag 21 september 2017

Blijf op de hoogte en volg Gerda

21 September 2017 | Spanje, Zaragoza

Donderdag 21 september 2017
Elke dag is het weer een verrassing wat er gaat gebeuren, het verveelt nooit.
Deze ochtend zijn er 2 huwelijksjubileums te vieren, dus we werden getrakteerd op lekkere koeken en stukken taartjes. Lekker weer, dus even op de koffie en er bleken in circa 2 weken 3 paren hun trouwdag hebben gevierd. Daar moeten we toch wel even bij stilstaan. Hup, ook nog even op de foto!
De meesten hebben vandaag Zaragoza bezocht, op de fiets of met de bus…of bleven bij de camper en deden een wasje.
Gisteren hebben we de reisgenoten voorgesteld om vandaag vanaf 17.00 uur met elkaar van hapjes en drankjes te genieten. We zaten prima tussen 4 campers, de reisgenoten hebben voor hapjes gezorgd en de reisleiding van verschillende drankjes!
Om 19.30 uur gingen we terug naar de eigen camper, en niemand hoefde nog te koken!

Gedicht van de dag:
Koffie met gebak staat voor allen klaar,
want 44 jaar getrouwd zijn met elkaar
is niet voor iedereen weggelegd.
In deze tijd dus bijna een voorrecht.
Daarna gaan velen fietsend op pad
Naar die groene fietspaden zoeken we wel wat.
Een te grote groep laat het zelfs afweten.
en gaan lekker gezellig Tapas eten
Zaragoza met haar mooie Kathedraal.
het plein ervoor is het grootste van allemaal
Dan kun je nog naar het Expo gebied van 2008
Daarin zie langzaam vergaande pracht.
Eigen tapas wordt door de groep gemaakt,
die uitzonderlijk mooi is en lekker smaakt.

• 23 September 2017 - 11:26

Myriam:

Ha!!! Wat een gezellige foto's ;-) Allemaal alsnog van harte gefeliciteerd! Wij hebben hier thuis ook een drankje op jullie gedronken.
    Lieve groetjes van ons