Terugreis Ton en Gerda - Reisverslag uit Monnerville, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Terugreis Ton en Gerda - Reisverslag uit Monnerville, Frankrijk van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Terugreis Ton en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

29 September 2017 | Frankrijk, Monnerville

Vanmorgen wakker met alweer het zonnetje….ieder trekt zijn eigen plan, de een blijft nog even en poetst de camper schoon, maar de meerderheid gaat vertrekken en we zwaaien naar elkaar! Het was prima, ook de reisbegeleiding gaat er vandoor…even afrekenen wat we gisteren hebben gegeten en gedronken. Carmen, de eigenaresse, die alles regelt, zat thuis met een ziek kind, dus Oma aan de balie ( met de telefoon aan haar oor) rekende af, de nota krijgen we later wel, via email.
Daarna “ goedkoop tanken “ aan de Spaanse grens, dat viel een beetje tegen. Maarja, eenmaal in Frankrijk aangekomen, hier zijn stakingen, en je betaalt de hoofdprijs, dus maar niet mopperen. Ton en Gerda overnachten op camping “ Le Clos Auroy” te Orcet, onder Clermont-Ferrand. We hebben 560 km vandaag gereden. Morgen zien we wel verder.
De volgende dag komen we op camping " Le bois de la Justice" in Monnerville, een klein plaatsje onder Parijs, tussen de akkerbouwlanden, met enkele oorlogsgeschiedenis-aandenkens.
We waren vroeg, dus de fietsen van het rek afgehaald en een stukje gefietst.
Ja, en de volgende ochtend regende het aan een stuk door, toen hebben we besloten om richting huis te gaan, waar we dus zondagmiddag rond 14.00 uur aankwamen. Heel wat frisser als waar we vandaan kwamen, maar prima weer!
We kunnen terugkijken op een mooie afwisselende reis, en qua het weer was het er een in stijgende lijn.....

• 29 September 2017 - 18:14

Greet:

Een goede terugreis verder.
    En het was leuk weer jullie reisverslag te lezen.
    Groetjes

• 23 December 2017 - 09:34

Sjaak De Groot:

Beste Ton en Gerda,

We hebben het boek met het verslag van Spanje van kust tot kust 2017, bij ons ontvangen.
    Helaas heeft het een voorkant van onze vakantiereis in Zo Azië.
    Als jullie het boek willen hebben, mail dan ons

Groetjes

Sjaak de Groot

• 23 December 2017 - 12:23

Gerda Van Der Lubbe:

Hallo Sjaak,
    wil je mailen naar vanderlubbe@ziggo.nl?
    Ik heb het boek andersom, jouw tekst en mijn voorkantje.

Gerda vd Lubbe